Jak nas widzą inni ?
zebrał i opracował Pan mgr Zbigniew Kozański
Opinie pedagogów i nauczycieli
„Pracownicy Poradni dla Młodzieży wiele wnoszą do pracy wychowawczej z młodzieżą….
Dla ,mnie najcenniejsze jest to ,że w każdej chwili mogę liczyć na konkretną i kompetentną pomoc. Nie jest łatwo zdobyć zaufanie młodzieży i rodziców…., „poradniarzom” się to udało.
/ Pedagog szkolny – 26 liceum ogólnokształcące w Łodzi /
„ Składam serdeczne podziękowania dla całego Zespołu Poradni Psychologiczno-Pedagogiczne dla Młodzieży, za wspaniałą , owocną, kształcącą i twórczą współpracę na przestrzeni wielu lat. Dziękuję za pomoc i życzliwość, za profesjonalne i ciekawe spotkania w ramach Samokształceniowej Grupy Wsparcia, za dobro i przyjaźń, za mądrość , za radość wspólnego przebywania i działania dla dobra młodych ludzi”
/Pedagog szkolny- 21 liceum ogólnokształcącego w Łodzi /
„ Podziwiam wkład pracy w badania i opracowaniu ich przez Państwa zespół- poruszane w nich sprawy są bardzo istotne dla mnie i mojej pracy z młodzieżą, trochę zagubiona na rynku edukacyjnym i zawodowym”
/ Pedagog szkolny z Zespołu Szkół nr 5/
„ I znów minął kolejny rok szkolny.. Rok , w trakcie którego mogliśmy liczyć na Państwa wsparcie i pomoc…. Nasza szkoła miała możliwość skorzystania z szerokiego wachlarza proponowanej przez państwa oferty: zajęć o charakterze profilaktyczno-wychowawczym, pomocy w rozwiązywaniu trudnych sytuacji wychowawczych, pomocy doraźnej dla ucznia, dyżurów psychologa za na terenie szkoły oraz wsparcia dla pedagoga szkolnego”
/ Dyrektor 18 l-o w łodzi /
Opinie osób i organizacji współpracujących z Poradnią
Pragniemy serdecznie podziękować pracownikom Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej
dla Młodzieży za udział w VII edycji Akademii Kompetencji i przeprowadzenie profesjonalnego szkolenia
„ Walczyć czy współpracować- skuteczne rozwiązywanie konfliktów”.
Państwa firma cieszy się dużym zainteresowaniem wśród studentów, przyczyniając się jednocześnie do sukcesu całego przedsięwzięcia „
/ Kierownik Biura Karier UŁ /
„ Wydział Edukacji Urzędu Miasta Łodzi serdecznie dziękuje za znaczący wkład pracy w przygotowanie projektu” Ciekawa szkoła”. Państwa wiedza , zaangażowanie i twórcze podejście przyczyniły się do powodzenia przedsięwzięcia ważnego dla uczniów, dyrektorów szkół i nauczycieli łódzkich szkół gimnazjalnych i ponadgimnazjalnych”
/ Dyrektor Wydziału Edukacji /
„Łódzki Wojewódzki Komendant OHP składa podziękowania za przeprowadzenie cyklu szkoleń warsztatowych dla kadry wychowawczej OHP. Wiedza przekazana przez osoby prowadzące szkolenie pozwala naszym pracownikom na skuteczną pomoc młodzieży zagrożonej marginalizacją i wykluczeniem społecznym.”
/Z- ca Komendanta Wojewódzkiego OHP w Łodzi /
„Zakład Dydaktyki Wydziału Nauk Geograficznych UŁ składa podziękowania za podjęcie i koordynację od 2004 roku do chwili obecnej współpracy z naszym zakładem w zakresie przygotowania psychologiczno-pedagogicznego studentów realizujących kształcenie nauczycielskie. Prowadzone w Państwa poradni warsztaty cieszą się dobrą opinią studentów wydziału Nauk Geograficznych i stanowią bardzo ważny element przygotowania do radzenia sobie w konkretnych , trudnych sytuacjach szkolnych i pełnienia w przyszłości funkcji wychowawczych naszych absolwentów”
/ Prof. Nadzwyczajny UŁ /
Opinie rodziców
„ Organizacja pracy Poradni bardzo dobra, krótki czas oczekiwania na wizytę”
„ Pomoc Poradni była nieoceniona dla funkcjonowania mojego dziecka. Dziękuję”
Opinie młodzieży o zajęciach z zakresu planowania kariery „ Co dalej po maturze ?”
„Zajęcia pomagają utwierdzić się w wyborze lub go dokonać. Pomocne i zdecydowanie potrzebne młodym ludziom„
„|Zajęcia pomagają zdecydować się na swoją ścieżkę kariery”
„Cenna jest analiza porównawcza kierunków studiów z punktu widzenia zasad rekrutacji, wymaganych predyspozycji, profilu studiowania, perspektyw na rynku pracy absolwentów”
„Podobały mi się doskonała organizacja zajęć , profesjonalizm osoby prowadzącego, ważny temat, ciekawy sposób prezentacji tematu”
„Fajne miejsce . Lubię waszą poradnię”
„Cenna jest możliwość określenia siebie, swojego potencjału, predyspozycji i zainteresowań zawodowych. Analiza TOP – potencjału to świetna rzecz, która upewniła mnie w moim wyborze”
– „Podobał mi się sposób przekazania mądrych porad, które są przyswajane przez wszystkich i mogą zaprocentować w przyszłości”
– „Na zajęciach jest dobra atmosfera, interesujące prowadzenie zajęć, zorientowani, dokładnie prowadzący zajęcia!”
– „Podobały mi się poczucie humoru, miła atmosfera to, że uczniowie też się udzielają”